Löwik en Hospers over kracht van ondernemerschap en marketing

VRIEZENVEEN - In het Ondernemershuis Twenterand vindt vanavond een bijeenkomst plaats ‘Over branding en slimme streken’. Er zijn inleidingen van ondernemer Gerben Löwik over de branding van Löwik Meubelen en Gert-Jan Hospers over slimme streken en de kracht van het platteland. Tevens wordt de derde editie van het Ondernemers Magazine Twenterand gepresenteerd en legt coördinator Rik Pape uit wat het Ondernemershuis Twenterand beoogt.

                                                                                                                                                                                                                                                                                      Gert-Jan Hospers

De doelstelling van het Ondernemershuis aan de Weitzelweg is starters wegen te wijzen en nut en noodzaak zijn de afgelopen twee jaar aangetoond. Het Ondernemershuis wil ook een intermediair zijn tussen ondernemers, overheid en onderwijs. De bijeenkomst van hedenavond is gratis te bezoeken. Gerben Löwik, ondernemer en ex-profwielrenner, zal historie en toekomst van Löwik Wonen & Slapen toelichten, en de marketingstrategie.

Verder komt professor en publicist Gert-Jan Hospers, onder veel meer ook bijzonder hoogleraar Transitie Stad en Regio aan de Radboud Universiteit en aan de Universiteit Twente, zijn opvattingen uit de doeken doen over citymarketing en plattelandstoekomst. Hospers vertelt dat verhaal overal waar hij gevraagd wordt, en nu dus ook in het dorp waar de naam Hospers sowieso vaak valt te horen.


«   »